February 20, 2013

The list

Dauguma žmonių prieš naujuosiuso metus kuria dalykų, kuriuos turi pakeisti, sąrašiuką - "ala" "new year's resolutions", tačiau aš turiu šiek tiek kitokią tradiciją. Nors niekada ant popieriaus neužrašau, bet visuomet bent jau savo mintyse susikuriu dalykų, kurie turi pasikeisti pavasarį, eilę. Didžiuma iš tų planų kartojasi kasmet, nes, deja, retai kada pasiseka laikytis visų susikurtų taisyklių, tenka pripažinti,kad aš nelemtai silpnavalė. Todėl šį kartą nusprendžiau parašyti savo sąrašą čia, kad nepakaktų tiesiog ištrinti idėjas iš galvos ir jų atsisakyti. Šiuo atveju, jei ir VĖL viskas suks link nesėkmės, man akis spigins šis stulpelis dalykų ir gal iš tos graužaties visgi susigėdysiu ir neleisiu sau taip lengvai visko užmiršti ir pasiduoti.

1.Sveikiau maitintis. Žinau,žinau, tai kiekvieno žmogaus planas - nuvalkiotas ir banalus. Bet šį kartą aš esu visiškai rimta dėl šio reikalo. Nesveika ir nereguliari mityba smarkiai pakenkė mano organizmui ypač per pastaruosius porą metų. Todėl daugiau jokios kavos ir saldumynų!


2. Dažniau sakyti "Taip". Atrodytų dar viena klišė nusižiūrėta nuo filmo, bet čia tikrai nuostabi mintis. Kiek daug puikių dalykų atsisakiau vien dėl to, kad tą akimirką neturėjau jėgų ar noro to daryti. Jaunystė skirta nuotykiams, tai kodėl tiek daug jų atsisakydavau? Nuo šiol nebenoriu nieko praleisti. Noriu leistis į iš pažiūros betiksles keliones, visa galva pasinerti į kvailiausius nuotykius ir kiekvieną dieną gyventi laisvai bei spontaniškai.


  
 3. Skirti laiko sau. Neleisti mokslui būti pirmoj vietoj. Nors mokslai svarbu, svarbiau yra skirti laiko sau ir draugams. Pastaruoju metu tikrai per dažnai gyvenu tik prie knygų, bet nereikia joms užleisti pirmos vietos gyvenime.

4. Daugiau šypsotis ir džiaugtis. Nereikia didelių dalykų, kad būtum laimingas, pakanka mažų smulkmenų - skanaus arbatos puodelio, dubenėlio braškių, vasariško lietaus, sniego karo su draugais ar miego nuosavoje lovoje.
5. Daugiau sportuoti! Sportas - sveikata, gera nuotaika ir grožis. To manau pakanka,kad jis būtų įtrauktas į sąrašą.
  6. Atleisti senas skriaudas. Daug daug daug kartų mano širdis verkė per paskutinius metus, praradau vieną iš brangiausių draugių ir tai buvo skaudu lyg su peiliu durk. Tačiau net ir tokius skaudžius dalykus reikia paleisti, kitaip niekada nepajudėsi į priekį. Visi nusipelno antro šanso, jei tik jo paprašo.

Dar milijoną mažų tiksliukų turiu savo galvoje, bet sunku juos net išreikšt žodžiais. Tai labiau tikslas patirti tam tikrus jausmus, o ne atlikti tam tikrus darbus, todėl juos apibūdinus žodžiais vis tiek nepasijaus tai,  kas turėtų jaustis, todėl jie tegu ir lieka ten, kur yra - mano galvoje. Tikrai tikiuos, kad šis pavasaris atneš man ryžto išpildyti savo planą. 

No comments:

Post a Comment