February 27, 2013

Adventures










Tai kažkas, ko begalo pasiilgstu ilgom žiemos naktimis. Nors milijoną kartų jau dejavau, kaip noriu vasaros, pastarųjų dienų saulėtas ir pavasariškas oras vėl įkvėpė į mano kūną gyvybę ir aš kaip niekad stipriai nebegaliu sėdėt ramiai vietoj. Visuomet buvau sudaryta iš dviejų pusių, kurios viena kitai prieštarauja, bet netrukdomai gyvena kartu. Viena mano pusė nori ramybės, šilumos. Ši pusė mergaitiška, todėl ir aš veikiama šios pusės tampu tokia. Mėgstu puoštis, myliu miestą ir jo šurmulį, tampu tikra šarka, kuri mėgsta visus blizgučius. O kita mano pusė priešinga pirmajai. Ji vėjavaikiška, ji nori tranzuoti į kitą šalies galą, keliauti nepaisant pavojų. Ji gyvena nuotykiais, mėgsta triukšmingus koncertus, bet visuomet ilgisi gamtos. Ir šias abi puses suderinus gaunuosi aš - mylinti miestą, bet trokštanti gamtos, besipuošianti, mergaitiška, bet einanti į alumi plaukiančius barus, mėgstanti ramybę, bet negalinti be nuotykių. Nelengva suderinti visus savo norus, kai jei tokie nepastovūs ir vienas kitam prieštaraujantys, bet tvirtai žinau, kad dabar labiausiai noriu laisvės, saulės, šilumos ir giedro dangaus.


No comments:

Post a Comment